


Erasmus+ akreditacija OŠ Novi Marof u području odgoja i općeg obrazovanja
Područje: Odgoj i opće obrazovanje
Vrsta aktivnosti: ERASMUS+, KEY ACTION 120
Broj projekta: 2022-1-HR01-KA120-SCH-000106517
Ciljevi projekta su unaprijediti našu organizaciju u sljedećim područjima:
- povećanje digitalnih kompetencija nastavnika u svrhu digitalizacije nastavnih tema i uvođenja novih aplikacija u nastavne planove i programe kroz međunarodnu edukaciju zaposlenika
- razvoj osobnih i digitalnih vještina učenika uključeni u međunarodne aktivnosti. Učenici su dodatno unaprijedili svoje ICT vještine, usvojili inovativnije i kreativnije digitalne pristupe obrazovanju tijekom sudjelovanja u projektnim aktivnostima.
- ekološka održivost i odgovornost - kroz međunarodne aktivnosti educirali smo učenike i zaposlenike u području održivog razvoja te provodili međunarodne aktivnosti sa učenicima temeljene na ciljevima održivog razvoja Agende 2030.
- ojačati našu organizaciju stavljajući međunarodno iskustvo učenja na raspolaganje našim učenicima i zaposlenicima s premašivanjem početnog planiranog broja sudionika
Ciljeve Erasmus+ plana škole definiranih do 31.8.2027 ostvarujemo provođenjem akreditiranih projekata u trajanju 15 mjeseci, svaki uspješno proveden akreditirani projekt vodi konačnom ostvarenju Erasmus+ plana škole za akreditirano razdoblje:
Prvi akreditirani projekt: Proveden
Broj projekta: 2023-1-HR01-KA121-SCH-000119998
Trajanje: 1.6.2023. – 31.8.2024.
Drugi akreditirani projekt: Proveden
Trajanje: 1.6.2024. – 31.8.2025.
Broj projekta: 2024-1-HR01-KA121-SCH-000201195
Treći akreditirani projekt: U provedbi
Broj projekta: 2025-1-HR01-KA121-SCH-000317747
Trajanje: 1.6.2025. – 31.8.2026.
Uži projektni tim čine ravnatelj škole Anđelko Bošnjak, koordinator Erasmus+ školske akreditacije učitelj informatike Josip Beštek, zamjenica koordinatora učiteljica engleskog jezika Ivona Beštek, računovotkinja Branka Novak, učiteljica hrvatskog jezika Katarina Marenčić.
Prošireni projektni tim za provedbu pojedinih akreditiranih projekata i projektnih aktivnosti čine učitelji Lidija Dušak, Ivana Gabričević, Tomislav Horvatić, Simona Mesić, Nikica Piskač, Marina Krbot, Bojana Polansky, Marta Černi uz sudjelovanje dodatnih učitelja u nastavku provođenja akreditiranih projekata do kraja akreditacijskog razdoblja te učenici sedmih i osmih razreda OŠ Novi Marof i PŠ Remetinec.
Naše aktivnosti u Erasmus + programu možete pratiti na društvenim mrežama i mrežnim stranicama škole.
https://www.facebook.com/profile.php?id=61556352002708
Provedene međunarodne aktivnosti mobilnosti tijekom drugog akreditiranog projekta u periodu od 1.6.2024. do 31.8.2025.
Projektni logo za akreditirani projekt 2024./2025. (Izradili učenici međunarodnom suradnjom tijekom grupne mobilnosti učenika u Hrvatskoj na temu održivosti)

1. međunarodna aktivnost mobilnosti (domaćin Osnovna škola Novi Marof, Novi Marof, Hrvatska)
Međunarodna razmjena učenika iz Finske
veljača, 2025.

2. međunarodna aktivnost mobilnosti:
- međunarodna razmjena učenika OŠ Novi Marof u Atenu, Grčka (8 učenika)
- travanj, 2025.
Erasmus + akreditacija u području općeg odgoja i obrazovanja omogućila nam je još jedno lijepo iskustvo. Osam učenika i tri učitelja OŠ Novi Marof sudjeluju u novoj mobilnosti. Otputovali smo u Grčku te ćemo posjetili Atenu i otok Aegina i surađivati s našim novim partnerima 3 Gimnazijom "Maria Callas" iz Virone.
Prvi dan aktivnosti posjetili smo Niarcos Cultural Centre, multikulturalni centar koji je je izgrađen i održavan uz minimalan utjecaj na okoliš. Učenje o održivom razvoju i poticanje takvog načina života je jedan od ciljeva naš Ersamus + akreditacije.
U Centru smo uživali u predivnim parkovima, pogledu na more i zajedničkom druženju.
Posjetili smo i prekrasne Nacionalne vrtove u Ateni. Kroz različite digitalne aplikacije bolje upoznali naše nove prijatelje iz Grčke. Uživali smo u druženju, upoznavanju nove kulture, jezika, načina života grčkih učenika i učitelja. Predstavili smo im svoju državu i školu Google Slides prezentacijom.
Posjetili smo Akvarij u Ateni i upoznali se s bogatim životinjskim i biljnim podmorskim svijetom.
Otkrili zašto je ocean važan, s kojim problemima se suočavamo kada je u pitanju održivi razvoj i oceani te što možemo napraviti da bi očuvali i zaštitili podmorski svijet.
Pričali se o grčkoj povijesti, kulturi, hrani, sportu.
Sudjelovali smo u radionici Arduino i učili o pametnoj poljoprivredi.
Imali smo i čast upoznati hrvatskog ambasadora u Grčkoj, gospodina Aleksandra Sunka kojem smo postavljali pitanja o životu, kulturi, politici i ostalim sferama života u Hrvatskoj i Grčkoj, te je s nama sudjelovao u radionici o održivom razvoju koju je vodila ravnateljica škole Eleni Damala.
Upoznali smo i aplikaciju StopMotion uz temu održivog razvoja.
Posjetili smo simbol antičke kulture, početaka demokracije i moći stare Grčke: atenska Akropola jedan je najvažnijih spomenika u Europi. Čini ju kompleks građevina smještenih na stijeni, na 150 metara nadmorske visine, cijela je građevina visoka i do 70 metara i prostire se na površini od 30 četvornih kilometara. Najstariji dijelovi stari su najmanje 4000 godina, a većina je sagrađena prije 2500 godina. Legenda kaže da je nastala nakon svađe boga Posejdona i božice Atene u kojoj je Atena pobijedila i zasadila maslinu u golu klisuru stijene koja je odolijevala vremenu i napadima.
Posjetli smo i muzej Akropola, Rimsku agoru i Monastiraki trg.
U sklopu radionice o održivom razvoju izrađivali smo prirodne svijeće od sojina voska i prirodnih mirisnih ulja uz pomoć predavača Evanthia-e Karantoni i Theofanis-a Karantonis.
Posjetili smo Drevnu grčku agoru, Syntagma trg, Metropolitansku crkvu u Ateni, Monastiraki trg, Hadrijanovu knjižnicu, najstariju kuću u Ateni kao i brojne poznate ulice i znamenitosti Atene, ali i okusili poznata grčka jela u društvu naših novih grčkih prijatelja.

3. međunarodna aktivnost mobilnosti :
Praćenje rada učitelja u Rumunjskoj, svibanj 2025. (dvoje djelatnika)

4. međunarodna aktivnost mobilnosti:
- međunarodna razmjena učenika u Finskoj ( 6 učenika):
- svibanj 2025.
![]()
5. međunarodna aktivnost mobilnosti:
- Trening troje učitelja u Valenciji, lipanj 2025. - „Agenda 2030: ICT Tools fo Sustainable Development"
Edukacija u Valenciji bila je u znaku važnosti UN-ovih ciljeva održivog razvoja.

6. međunarodna aktivnost mobilnosti:
- Trening troje učitelja u Valenciji, lipanj 2025. - tečaj "ICT and Outdoor Teaching and Learning"
Tri učitelja (Anđelko Bošnjak - ravnatelj, Josip Beštek - učitelj informatike i koordinator projekta te Marina Krbot - učiteljica vjeronauka) OŠ Novi Marof sudjelovali su na edukaciji u sklopu Erasmus + školske akreditacije u području odgoja i obrazovanja koja je održana u Europass Teacher Academy u Valenciji.
Ovaj tečaj pokazao je kako, uz podršku odgovarajućih edTech aplikacija i AI alata, bilo koje vanjsko okruženje može podržati učenje na otvorenom ili pružiti informacije relevantne za kurikularno učenje unutar učionice – dovodeći vanjski prostor u učionicu.
Polaznici su savladali korištenje različitih digitalnih alata u raznim vrstama vanjskih prostora. Raspravljali su o SAMR modelu kako bi identificirali najznačajnije načine korištenja tehnologije u podršci poučavanju i učenju (zamjena, proširenje, modifikacija ili redefinicija?).
Sudionici su također dobili brojne primjere praktičnih aktivnosti učenja provedenih na otvorenom uz pomoć AI alata, koji su ih inspirirali za osmišljavanje novih zadataka za svoje učenike. Uz to, raspravljali su i kreirali nove aktivnosti u suradnji s kolegama iz različitih europskih zemalja.
Na kraju tečaja, polaznici su dobili pristup brojnim primjerima praktičnih aktivnosti koje se mogu koristiti u svakodnevnoj nastavi. Jasno su uočili koliko korištenje digitalnih alata može uključivati tjelesnu aktivnost ili kretanje, te koliko se razlikuje od sjedenja ispred ekrana.

Prvi akreditirani projekt u periodu od 1.6.2023. do 31.8.2024.
Projektni logo za akreditirani projekt 2023./2024. (Izradili učenici međunarodnom suradnjom tijekom grupne mobilnosti učenika u Grčkoj na temu održivosti)
.jpg)
Provedene aktivnosti u projektnom razdoblju od 1.6.2023. do 31.8.2024. – tijekom ukupnog projektnog razdoblja uspješno su odrađene su sve planirane međunarodne aktivnosti, mobilnosti i međunarodne aktivnosti učenja:
Praćenje rada kolega u inozemnoj ustanovi (Job-shadowing)– 2 djelatnika
Pripremni posjet prije grupne mobilnosti (Prep visit before Group mobility of school pupils) – 3 djelatnika
Grupna mobilnost učenika (Group mobility of school pupils) – 11 učenika
Tečajevi i obuka (Courses and training) –5 djelatnika
Praćenje rada kolega u inozemnoj ustanovi – učiteljica povijesti Lidija Dušak i učiteljica hrvatskog jezika Katarina Marenčić upućene su na job shadowing gdje su uz vođenje dodijeljenog mentora usavršavale svoje kompetencije u području digitalnih kompetencija i primjene inovativnih digitalnih tehnologija i alata u nastavi.
Pripremni posjet- U svrhu pripreme svih organizacijskih i sigurnosnih aspekta grupne mobilnosti učenika tijekom veljače koordinator projekta Josip Beštek, Ravnatelj škole Anđelko Bošnjak i učitelj tjelesne i zdravstvene kulture Tomislav Horvatić otputovali su u Atenu u posjet školi 1. Gymnasium of Byron. Kako bi održali sastanke 22.1.2024. i 23.1.2024. s ravnateljicom i djelatnicima Grčke škole
Grupna mobilnost učenika – 11 učenika OŠ Novi Marof u pratnji troje učitelja Josip Bešteka, Ivana Gabričević i Ivone Beštek otputovali su na projektne aktivnosti u 1. Gymnasium of Byronškoli u gradu Ateni. Polaznici su stekli ključne kompetencije o pitanjima zaštite okoliša, klime i održivosti te novih i korisnih načina primjene digitalne tehnologije.
Tečajevi i obuka - "Digital tools for the 4Cs-critical thinking, comminication, creativity and collaboration"
U periodu od 6.5. do 11.5.2024. održao se trening učitelja i nastavnika Digital tools for the 4Cs-critical thinking, comminication, creativity and collaboration u Lisabonu u organizaciji Europass Teacher Academy. Cilj treninga je razvijati komunikaciju, suradnju, kreativnost i kritičko razmišljanje kod učenika uz uporabu digitalnih alata. Na treningu su sudjelovale i učiteljice engleskog jezika OŠ Novi Marof Ivona Beštek i Simona Mesić
Tečajevi i obuka - „Including Sustainability Education in Everyday Classes with PBL“
U periodu od 1.7. do 6.7.2024. održao se trening troje djelatnika škole „Including Sustainability Education in Everyday Classes with PBL“ u Barceloni. Sudionici su usvojili nove nastavne metode kao što su PBL i nastavne koncepte izvan predmeta; Spoznali kako potaknuti učenike na razmišljanje o životnim vještinama i educirati ih ključnim kompetencijama za daljnje školovanje; Kako koristiti aplikacije za povećanje angažmana učenika; Unaprijedili su digitalne vještine korištenjem novih aplikacija tijekom nastave i terenske nastave na temu održivosti (Wikiloc, Google Lense).Stekli su znanje i vještine za korištenje PBL-a u svrhu stvaranja i provođenja održivih projekata za našu školu. Na međunarodnom treningu su sudjelovali ravnatelj škole Anđelko Bošnjak, koordinator Erasmus + projekta Josip Beštek i učitelj prirodoslovlja Nikica Piskač sudjelovali su na međunarodnom treningu. Trening je održan tijekom srpnja u Barceloni u organizaciji Europass Teacher Academy.
Što smo u prethodnoj godini naučili tijekom provedbe aktivnosti u sklopu Erasmus + školske akreditacije? Pogledajte na poveznici ispod.
https://rb.gy/wrlrbe
Aktivnosti
Tečajevi i obuka troje djelatnika škole „Including Sustainability Education in Everyday Classes with PBL“ u Barceloni.





Tečajevi i obuka dvije učiteljice Digital tools for the 4Cs-critical thinking, comminication, creativity and collaboration u Lisabonu




https://joint-research-centre.ec.europa.eu/digcomp/digcomp-framework_en

.png)
Skenrajte QR code za više informacija o digitalnim alatima i strategijama koje možemo koristiti za razvoj komunikacijskih vještina, suradnje među učenicima, kritičkog mišljenja i kreativnosti.

Grupna mobilnost učenika u Grčkoj u periodu od 12.2.2024. do 17.2.2024.


Erasmus + akreditacija OŠ Novi Marof

Pripremni posjet prije Grupne mobilnosti učenika u gradu Ateni u Grčkoj (škola 1. Gymnasium of Byron od 12. do 17. veljače)
U svrhu pripreme svih organizacijskih i sigurnosnih aspekta grupne mobilnosti učenika tijekom veljače koordinator projekta Josip Beštek, Ravnatelj škole Anđelko Bošnjak i učitelj tjelesne i zdravstvene kulture Tomislav Horvatić otputovali su u Atenu u posjet školi 1. Gymnasium of Byron. Kako bi održali sastanke 22.1.2024. i 23.1.2024. s ravnateljicom i djelatnicima Grčke škole
Održan je sastanak s ravnateljem Grčke škole u svrhu provjera potrebne dokumentacije i mogućnosti administrativne podrške tijekom projektnih aktivnosti.
Održan je sastanak s grčkim kolegama, učiteljima koji provode aktivnosti s djecom tijekom projektnih aktivnosti, kako bi se razgovaralo o svim aspektima provedbe aktivnosti planiranih u ugovoru o učenju i mogućim manjim izmjenama. Obišli su prostore škole u kojima će se provoditi projektne aktivnosti, dogovorili organizaciju prostora i svih potrebnih materijala i potrepština za provedbu aktivnosti i siguran boravak naših učenika u grčkoj školi
Upoznali su se sa školskim sigurnosnim protokolima i hitnim postupcima u slučaju bilo kakvih hitnih situacija u svrhu sigurnog boravka djece u stranoj školi i potrebnog preventivnog odgovora.
Napravili su procjenu i analizu logističkih aspekata kao što su lokalni prijevoz, hotel u kojem će učenici biti smješteni, mogućnosti prehrane za djecu, pružanje zdravstvene zaštite, raspored i sve potrebne administrativne procedure, procjena sigurnosne situacije svih lokaliteta koje ćemo posjetiti tijekom razdoblja mobilnosti sa učenicima.

Javni poziv učenicima osmih razreda Osnovne škole Novi Marof za sudjelovanje u Erasmus+ programu školske akreditacije
Osnovna škola Novi Marof nositelj je Erasmus+ akreditacije u području odgoja i općeg obrazovanja koji je financiran od strane Europske unije. Ove šk. 2023./2024. u projektne aktivnosti uključit ćemo učenike osmih razreda.
Zbog pojačanog interesa učenika osmih razreda za sudjelovanje u Erasmus+ projektu rok za prijavu učenika za sudjelovanju u projektnim aktivnostima postavljen je do 19.12.2023. Javni poziv učenicima koji zadovoljavaju postavljene kriterije upućuje se preko web stranice škole do navedenog roka. Svi zainteresirani učenici mogu svoj interes za sudjelovanjem iskazati ispunjavanjem izjave koja se nalazi u prilogu objave javnog poziv. Navedeni ispunjeni dokument skenirani možete poslati na email škole os.novimarof@skole.hr ili ga učenici osobno mogu predati u tajništvo škole.
Za sudjelovanje u projektnim aktivnostima u šk. 2023./2024. bit će odabrano 10 najboljih učenika osmih razreda (6 djevojčica i 4 dječaka) prema zadanim kriterijima. Projekt je vezan uz poboljšanje digitalnih kompetencija učenika te će se dodatno bodovati samo aktivnosti i postignuća učenika u području znanja.
Pri odabiru učenika projektni tim vodit će se sljedećim kriterijima bodovanja:
1. Opći uspjeh 4,8 i više iz sedmog razreda šk. 2022./2023 – (bodovanje po formuli 5, 00 - 34 boda, 4,9 – 4,99 - 32 boda, 4,8 – 4,89 – 30 boda)
2. Uzorno vladanje //kriterij mora biti zadovoljen
3. Nije sudjelovao u Erasmus+ međunarodnoj mobilnosti OŠ Novi Marof u drugoj državi //kriterij mora biti zadovoljen
4. Dodatno će se bodovati dosadašnji uspjesi učenika na županijskim i državnim natjecanjima, sudjelovanje u izvannastavnim aktivnostima škole tijekom šk. 2022./2023. i 1. polugodištu 2024. te dosadašnje sudjelovanje u dosad provedenim eTwinning projektima škole:
- Jedno ili više školskih natjecanja (osvojena prva dva mjesta) iz znanstvenog područja – 5 bodova //a ili b ili c uzimajući u obzir najveći postignuti rezultat
- Jedno ili više županijskih natjecanja (osvojena prva tri mjesta) iz područja znanja – 10 bodova //a ili b ili c uzimajući u obzir najveći postignuti rezultat
- Jedno ili više državnih natjecanja iz područja znanja –20 bodova // a ili b ili c uzimajući u obzir najveći postignuti rezultat.
- Jedna ili više izvannastavnih aktivnosti u školi tijekom šk. 2022./2023., 1. polugodište 2024. – 10 bodova.
- Sudjelovanje u eTwinning projektima škole – 10 bodova.
5. U slučaju istog broja bodova učenika, između tih učenika odlučit će se na temelju motivacijskog pisma koje će isto rangirani učenici pisati na engleskom jeziku. Motivacijska pisma učenika vrednovat će tročlano povjerenstvo koje je imenovala Škola.
Osim navedenog obavezan uvjet za sudjelovanje je prihvaćanje svega navedenog:
a) Upoznat/a sam s time da projektne aktivnosti traju tijekom šk. 2023./2024., te da ću sudjelovati i po potrebi ostajati u školi na izvannastavnoj školskoj Erasmus+ aktivnosti te se priključiti projektnim virtualnim aktivnostima u međunarodnom okruženju u sklopu izvannastavne aktivnosti, te sam spreman posvetiti se radu na projektu kod kuće i školi kako bi sudjelovao/la u realizaciji projektnih aktivnosti za vrijeme trajanja njihovog osnovnoškolskog obrazovanja.
b) Također, upoznat/a sam s činjenicom da projekt uključuje i kratkotrajnu razmjenu skupina učenika te se slažem s mogućnošću da otputujem u inozemstvo na 5-8 dana.
c) Nadalje, ovime potvrđujem da sam SPREMAN/NA da moja obitelj i ja ugostimo u svojoj kući jedno dijete iz drugih zemalja u svoju kuću na 5-7 dana tijekom šk. 2023./2024. kada će Hrvatska biti domaćin Erasmus+ kratkotrajne razmjene skupina učenika iz zemalja EU koje su uključene s OŠ Novi Marof u međunarodne aktivnosti.
Ravnatelj škole: Anđelko Bošnjak
Koordinator projekta: Josip Beštek
PRIJAVNICA ZA PROJEKT- preuzmi


Praćenje rada (Job shadowing) dvije učiteljiceOŠ Novi Marof na Cipru u periodu od 6. 11. do 10.11.2023
Učiteljica povijesti Lidija Dušak i učiteljica hrvatskog jezika Katarina Marenčić upućene su na job shadowing gdje su uz vođenje dodijeljenog mentora usvršavale svoje kompetencije u području digitalnih kompetencija i primjene inovativnih digitalnih tehnologija i alata u nastavi. Također su sudjelovale na radionicama te bile prisutne na nastavi gdje su promatrale izvođenje nastavnog procesa u svrhu usvajanja najbolje prakse Ciparskog obrazovanje te posljedično primjene naučenog u svojem redovnom radu s učenicima naše organizacije.
Osnovna škola Novi Marof ponovno sudjeluju u projektnim aktivnostima vezanim uz europske projekte Erasmus+. U sklopu programa Erasmus+ „Digital Power Teaching Project“ i Erasmus+ školske akreditacije tijekom studenog 2023.godine su boravili na otoku Cipru.
Od 6. do 10.studenog učitelji Josip Beštek, Ivana Gabričević, Lidija Dušak i Katarina Marenčić bili su gosti Regionalne gimnazije Akaki (ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΚΑΚΙΟΥ) u mjestu Akaki.
Učitelji Josip Beštek i Ivana Gabričević na Cipar su otputovali u sklopu školskog Erasmus+ projekta „Digital Power Teaching Project“ u svrhu planiranog treninga učitelja i provođenja planiranih projektnih aktivnosti.
U projektnim aktivnostima su sudjelovali učitelji iz Rumunjske, Hrvatske, Grčke i Cipra. Tijekom cijelog tjedna održavale su se radionice u kojima su stekli praktične vještine za stvaranje interaktivnih, multimedijskih alata i prezentacija. Radionice su bile vezane uz upravljanje novim tehnologijama u nastavi te odabir pravih online alata za različite obrazovne aktivnosti. Digitalni alati (Sutori, Tricider, Socrativ, Book Creator, Story Jumper, Miro, Canva te GIF maker) čine nastavu privlačnijom te su učitelji vrijedno radili kako bi ubuduće svojim učenicima nastavu učinili privlačnijom.
Odličnom organizacijom ciparski učitelji su tjedan učinili nezaboravnim. Osim vještina i znanja koje su stekli na radionicama, učitelji su imali mogućnost razgleda glavnog grada Cipra Nikozije koji je jedini podijeljeni glavni grad na svijetu. Južni dio Nikozije je grčki, a sjeverni dio su uglavnom naselili ciparski Turci. Uz prelijepe prizore upoznati su i s kulturno-povijesnom baštinom planinskog dijela Cipra (planinski lanac Troodos). Različite aktivnosti u kojima su sudjelovali, oduševili su sve sudionike, a razmjena primjera dobre prakse je neprocjenjivo iskustvo.
Projektne aktivnosti će se nastaviti i sljedećih godina. Zbog izvrsnih projekata koje je osmislio učitelj Josip Beštek mnogobrojni učenici i učitelji OŠ Novi Marof će sudjelovati u razmjenama diljem Europske unije te će imati prilike steći mnogobrojna nova iskustva, upoznati kulturnu raznolikost i bogatsvo europskih zemalja te unaprijediti digitalne vještine.
.jpg)
Projektni logo za akreditirani projekt 2023./2024.
.jpg)
BILTEN PRVOG AKREDITIRANOG PROJEKTA

RASPORED ZVONA
šk. god. 2025./2026.
NOVO

NOVO
NIŽI RAZREDI
1. 8:00 - 8:45
DORUČAK = 10 minuta
2. 8:55 - 9:40
3. 9:45 - 10:30
REKREACIJSKA PAUZA = 10 minuta
4. 10:40 - 11:25
RUČAK = 20 minuta
5. 11:45 - 12:30
6. 12:35 - 13:20
7. 13:25 - 14:10
______________
VIŠI RAZREDI
1. 8:00 - 8:45
2. 8:50 - 9:35
DORUČAK = 10 minuta
3. 9:45 - 10:30
REKREACIJSKA PAUZA = 10 minuta
4. 10:40 - 11:25
5. 11:30 - 12:15
RUČAK = 20 minuta
6. 12:35 - 13:20
7. 13:25 - 14:10
8. 14:15 - 15:00
Dragi učenici i roditelji učenika osmog razreda!
U privitku se nalaze poveznice na informacije uz upis u prvi razred srednje škole:
Viber info-kanala za kandidate i roditelje/skrbnike. Podatke za priključivanje info-kanalu možete pronaći na https://srednje.e-upisi.hr
Odluka o upisu učenika u I. razred srednje škole u školskoj godini 2025./2026.
Brošura " ODABERI SVOJU šKOLU"
Elementi i kriteriji upisa.docx
Preporuke 2025. - Varazdinska zupanija.pdf
Preporuke 2025.pdf
Jedinstveni-popis-zdravstvenih-zahtjeva-potrebnih-za-upis-u-strukovne-kurikule-u-I-razred-srednje-skole-2025 (1).pdf
Pravilnik - kriteriji izmjene novi.docx
Dopis deficitarna HZZ - OS.pdf
ZAKONI
I PRAVILNICI
Pravilnik o sluzbenim putovanjima OS Novi Marof.pdf
PROTOKOL O POSTUPANJU U SLUCAJU SEKSUALNOG NASILJA.docx
Pravilnik o nacinima, postupcima i elementima vrednovanja ucenika u osnovnoj i srednnjoj skoli.pdf
Zastita osobnih podataka.pdf
Pravilnik o kriterijima za izricanje pedagoskih mjera NN br 94 2015.pdf
Pravilnik o nacinu postupanja odgojno-obrazovnih radnika skolskih ustanova u poduzimanju mjera zastite prava ucenika te prijave svakog krsenja tih prava nadleznim tijelima.pdf
Poslovnik o radu kolegijalnih tijela 2021..pdf
Procedura blagajnickog poslovanja 2021.pdf
Pravilnik o radu Osnovme skole Novi Marof.pdf
Pravilnik o upravljanju dokumentarnim i arhivskim gradivom 2021..pdf
| Dnevni tisak |
| Obrazovanje |
| Ustanove |



